یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

رقابت یک هفته ای برای جانشینی بیرانوند

  • کد خبر: ۱۸۳۳۵۶
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
رقابت یک هفته ای برای جانشینی بیرانوند
دو گلر جوان پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند رقابت خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مصدومیت علیرضا بیرانوند همان طور که انتظار می رفت جدی است و یحیی گل محمدی از حالا باید به این فکر باشد که یکی از گلرهای جوانش را برای بازی با النصر عربستان آماده کند.

سرخپوشان تا قبل از اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر بازی نخواهند داشت اما قرار است در یک بازی دوستانه به مصاف ملوان بروند. در واقع این آخرین بازی است که یحیی می تواند جانشین بیرانوند را انتخاب کند.

در این میان امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی دو گلر زیر ۲۱سال پرسپولیس هستند که هیچ یک سابقه بازی در لیگ برتر را ندارند. رفیعی فصل پیش گلر سوم پرسپولیس بود و در این فصل با رفتن احمد گوهری جای او را گرفت و اسدی هم گلر سوم بوده، اما آمادگی خوب اسدی در تمرینات باعث شد یحیی گل محمدی برای بازی با فولاد او را جایگزین رفیعی روی نیمکت کند.

موردی که نشان می دهد نظر سرمربی پرسپولیس فقط روی یکی از این دروازه‌بان‌های جوان مثبت نیست و او در واقع هر دو را در یک حد می داند. در همین راستا این دو گلر جوان تقریبا یک هفته فرصت خواهند داشت تا از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و راه چند ساله ر ا یک شبه بروند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->